Kläder

Nu har jag fått hem ännu ett klädpaket som jag vunnit på tradera. Billigt och bra att köpa kläder där tycker jag, hihi. Och så slipper jag springa i massa affärer också. Fasst jag kommer nog köpa liite nya kläder sen ändå, lite roligare så egentligen. Och så har jag vunnit en sovpåse också med texten "Godnatt min skatt" dock var texten i rosa, men det spelar ingen roll. För klädpaketet gav jag 16kr+frakt och för sovpåsen gav jag 10kr+frakt. Hur billigt är inte det? Och kläderna var i superfint skick! Bilder finns på http://MissLundgren.bilddagboken.se

Idag hade jag med mig en "medhjälpare" på jobbet, hehe. Eller rättare sagt var han väl med mest som upplärning. Men det var i alla fall gött att slippa bära så mycket. Så jag kan inte påstå att man slitit ut sig idag. Vilket är väldigt skönt eftersom min rygg håller på att ta död på mig. Fick sån jäkla magknip nu på kvällen också. Jag har ju fått hålla inne alla gaser idag, hahahahahah!! Skönt att komma hem, svar JA!

Fick ändrat tiden för kissemissarna med. 11.30 så ska katterna lämnas in på uddevalla smådjursklinik. Sen kommer dom nog vara ganska groggy kan jag säga, hehe. Ska bli spännande att se ifall Baileys blir något lugnare eller om vi får slänga ut en annons om omplacering. Och så får vi se ifall Freya och Turbo börjar komma bättre överens, annars får nog den förre ägaren ta henne om hon fortfarande vill. Dom kommer i alla fall vara kastrerade, vaccinerade och ID-märkta när dom "försvinner". OM dom gör det vill säga.

Idag har bebisen verkligen levt rullan där inne, hehe. Sparkat och gjort kullerbyttor. Mysigt är det i alla fall. Vaknade ett EX antal gånger inatt eftersom bebisen sparkade så mycket, hehe.

Nä nu ska jag ge Casper sin medicin, sen blir det titta på tv.
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0