Jippiiiiiie!!!

Älsklingsgubben ljög lite för mig och kom hem lite tidigare än vad han sagt. Och då hade han redan varit och hämtat min nya telefon. Din lilla buuuuse! Hihi! Men så glad blev jag i alla fall. Telefonen var till och med bättre än jag trodde. Jesper upptäckte nämligen att den har tv-out, hahaha!! Och vad är det? Inte en aning egentligen. Koppla den till tv:n? Och så har den ju turbo-3g och jag kan spela upp videofilmer i DivX-format. Oh herre, vad ska jag med allt detta till? Hihi.

Nu är min tågresa till Piteå bokad, betald och klar. Den 6 april kommer Jesper att släppa av mig på tågstationen i Herrljunga. Kommer ju sakna han hur mycket som hellst!! Vi har faktiskt aldrig varit ifrån varandra mer än MAX en helg. Så det kommer kännas väldigt konstigt att vara ifrån han en HEL vecka..hujja. Men vi klarar det nog. Det är nog bra att vi får sakna varandra lite, hehe. Ska i alla fall bli skönt att få komma hemmifrån ett tag, bara ta det lugnt och hälsa på lite släktingar. Och självklart äta lite goda baguetter från subland, hihi. Och självklart en burgare från sunes! Ska ha den bärbara datorn med mig på tåget med. Lite synd nu att man inte har mobilt bredband, då hade jag ju kunnat surfa från tåget. Men men, jag ska i alla fall ha lite filmer och så med mig. Har ju liggvagn så det kommer nog gå bra.

Nu är jag väldigt hungrig så det får nog bli lite frukost snart faktiskt.
Skriver mer en annan gång..
Ha en superfin blöt dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0