Helt sluuuut!

Fy sjuttsingen vad duktig jag har varit nu! Har tvättat 3 maskiner tvätt, eller ja den sista är klar om några minuter. Jag har STORstädat inne i toaletten, stått och skrubbat badkaret och allt. Och så har jag bytt ut vårat gamla duschdraperi och den gamla ruttna mattan (den såg verkligen pissaktig ut, missfärgad) mot det nya vi köpte på IKEA i lördags, kommer lägga upp bild på det på http://misslundgren.bilddagboken.se sen, det blidde jättefint! Och nu är jag helt slut. Ont i ryggen, nu är det bara resten av lägenheten kvar, men det får bli någon annan dag. Nu har jag i alla fall påbörjat vad jag ska göra innan bebisen kommer.

Gick ju in i ny vecka idag med. Vecka 28 (27+0). Kan verkligen inte fatta vart tiden tar vägen?! Det var ju nyss jag stod där med testet i handen och bad Jesper komma in på toaletten, visst var där ett plus! Och vilken lycka sen! Då ville jag att tiden skulle gå fortare så att magen började synas. Men nu förstår jag vad alla menar med att tiden SPRINGER iväg. Men får inte jag mina papper från FK nästa vecka så kommer jag ringa till dom. Men vart ska man ringa? Dom fattar ju nada när man ringer till deras "kundtjänst" i alla fall. Kanske måste försöka få prata med någon på lokalkontoret här i Uddevalla? Vill som sagt veta NU!

Var hos Jespers pappa idag och åt lite mat. Kyckling, ris och bearnaissås. Mumma var det i alla fall. Och gott att slippa tänka på maten själv, hehe. Och nu är Jesper hos en kompis och grejar med hans vapen. Han hade egentligen velat att jag skulle följa med, men jag orkade inte. Det blev ju mer gjort hemma i alla fall, hehe. Ett litet städryck, hade nog kunnat städa lite mer om min rygg hade orkat, men nu blir det inte så.

Ser inte ut som att det blir något Elmia imorrn, men det är strunt samma känner jag. Vi kan lika gärna vara hemma. Kanske får ett städryck imorrn med? Nja vi får väl se. Efter att ha jobbat såhär hårt brukar jag vara näst intill sängliggande dagen efter. Men det kan ju hända att det är rakt tvärt om också.

Nä nu ska jag ta lite bilder på magen med. Sen ska jag slappa i soffan!
Ha en bra dag och PÅSK om vi inte ses igen före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0