Helt ensam

Nu är man lämnad helt ensam. Inte som ni nu tror, Jesper är bara borta denna helgen. Han är med några kompisar på ett spel i Nässjö eller nått sånt. Så han åkte tidigt as hell imorse, vid 3-4 tiden eller nått sånt. Så vad ska jag hitta på idag då? Funderar på att åka en sväng till torp, sen ska jag till svärmor på hennes jobb. Sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer faktiskt.

Igår var det "Centralen-fest" på Buddys i Trollhättan. Det var faktiskt riktigt trevligt. Bowling med priser och massa tjöt blev det. Det gick ganska bra att bowla, trots magen var lite ivägen, hehe! Jag slog Jonas i alla fall, hahaha! Men han försökte skylla bort sig på ölen, haha! Men icke! Sen var det vissa som blev lite vääl fulla enligt mitt tycke, haha! Somnade i baksätet påväg hem, och då var klockan inte ens 22.00, hahahaha! Ganska skönt att vara nykter själv faktiskt. Det var ju endel där som inte visste om min graviditet heller, så det var roligt att se deras reaktion.

Gick ju in i vecka 26 igår med, så jag ska ta lite bilder sen och lägga upp dom på http://misslundgren.bilddagboken.se/ och http://lillamalin.pixbox.se/

**********************************

Uppdatering (13.30)

Nu har jag nästan precis kommit hem. Fick ett litet shoppingil så jag åkte iväg till Trollhättan, helt själv. Gick och kikade i lite affärer, fick köpt hårshampo och hårspray och lite sånt nödvändigt. Sen käkade jag och sen gick jag till H&M. Där gick jag mest omkring och strövade, stannade till vid ett pyamasställ för bebisar och hittade en supersöt pyamas med pluto på, kunde ju inte låta bli, så jag köpte den faktiskt, hihi. Bild på pyamasen finns på bildgalleriet. Jag har ju inte köpt några som hellst pyamaser ännu så jag har inte dåligt sammvete. Fasst jag kanske har lite för mycket kläder, men det var ändå värt dom små pengarna, hellre för mycket kläder än för lite! Sen får man väl ta det som det kommer antar jag. Lite roligare att köpa kläder när man vet vad det blir för kön! För det vet vi ju inte än..

Nu ska jag springa ut i köket och hämta min chokladkaka, hihi.
Ha en bra dag!

Jag saknar min älskling..

***********************************'
[19:30]

SHIT alltså! Jag har precis gått igenom hur mycket kläder och vad för kläder jag egentligen har till bebisen. Det var ju på TOK för mycket, fasst dom var ju billiga så jag får väl se det positivt! Tacka vet jag tradera! Hade jag köpt alla kläder nya hade jag varit ruinerad nu :P Här kommer i alla fall listan på hur mycket jag har..idiotförklara mig inte eftersom det mesta kommer från ett jättestort klädpaket som jag vann på tradera ;)

Storlek 50/56
1 sovpåse
2 pyamaser
2 hjälmmössor
6 (!!) par strumpor
1 par tossor
1 nallemössa (med små öron)
2 sparkdräkter
4 byxor
13 (!!!) bodys
5 tröjor (både kort och lång ärm)
3 omlott tröjor

Blir inget mer handlande i den storleken i alla fall! HAHAHA!! Sen har jag ju lite i storleken större också..inte lika mycket tack och lov :)
Storlek 62/68
1 fleeceoverall
4 omlott tröjor
2 hoodtröjor
6 bodys
1 kortärmad tröja

Så i den storleken får jag väl köpa liiiite till åtminstonde..typ några byxor..ifall att bebisen skulle vara för stor eller nått :) Sen blir det inte till att shoppa mer kläder..kommer ju få endel också! Fick ett badlakan med huva idag :) Eller ja det var mer en poncho av svärmor, jättefin! :D

Nu ska jag byta dator..sen blir det till att se/höra på melodifestivalen..sen vet jag inte riktigt vad som händer..något bra förslag? Jag är ju ensamen hemma :/

Jaja ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0