Fruktansvärt!

Har så fruktansvärt ont i ryggen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hade velat hitta på någonting, men hur kan jag? Jag kan knappt gå. Jag ska försöka byta kläder snart och hoppas värken vill gå över. Hungrig är jag också och min kära boyfriend har precis idag fått hem sitt nya spel till PS3an, så han sitter ju klistrad och helt borta från omvärlden. Hungrig är jag också ifall någon missade det. Men det är jag ju jämt så det är väl ingen nyhet? Och va fan ska man äta idag? Inte en j-vla aning...inte sugen på nått!! Denna dagen känns bara så piss. Den började bra med strålande solsken och värme..men sen kom spöregnet och kylan igen..

Jag vill ha en ny mobiltelefon. Min är CP. Joysticken har börjat krångla nu med och så är den fruktansvärt seg. Vet inte riktigt vad det är med den. När en kompis ringde till mig i förra veckan så kunde jag inte ens svara. När jag tryckte på "svara" så blev det bara ljudlöst. Bra, väldigt bra.

Nu ska jag sluta klaga och ta mig härifrån!

[19:35]

Nu har jag fått mat, vilket resulterade i liiiiite bättre humör, hehe. Har fotat magen lite också (http://misslundgren.bilddagboken.se/). Gick in i vecka 27 idag med, tiden ruuuuusar iväg. Fan lite fööör fort går den nästan. Men så kan det ju vara. Vi ska i alla fall till IKEA i morgon. Ska bli sååå roligt. Det ska inhandlas massa nyttigt till bebisen. Och ett nytt databord så jag får bort datorn från köksbordet!!! Äntligen!!
Jaja nu har inte jag tid att sitta här mer..

http://www.tradera.com/Hangselbyxor_for_gravid_strl_L_-auktion-60436040

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0