Förbannad!!

Allt som jag skrivit bara försvann!! Nu måste jag skriva om allt igen!! SUCK!! Funderar på att göra en egen hemsida och göra en blogg till den istället..kanske man inte får sånna här problem. För det är inte första gången som jag "sparar&publicerar" och skiten bara försvinner, blir ju trött på det.

Jag har i alla fall färgat håret färdigt nu. Det blev mellanbrunt. Tror det blev ganska bra, är inte matt och rött nu i alla fall. Men jag vill att mitt hår ska växa ut nån gång. Det växer ju alltid så himla långsamt när man väl vill att det ska växa *suck* Ångrar att jag NÅNSIN klippte av mig mitt långa hår. Men så funkar jag, när jag är less på det så åker det av! Och jag blir LÄTT less på saker och ting, tyvär. Och så är jag inte rädd för att prova nya saker..även om det innebär drastiska förändringar. Och bakom det sätter jag också ett stort TYVÄR. För hade jag varit liiiite rädd för förändringar hade jag nog inte varit korthårig och ful idag..tur att man tycker om sitt eget utseende så mycket...

Imorrn blir det i alla fall att först vänta på DHL, dom ska komma med en ny bordsskiva till skrivbordet. Sen ska jag och älskipälski till barnmorskan. Undrar om dom ska kolla mina värden då också. Hoppas blodvärdet har gått upp lite i så fall. För jag kommer aldrig klara av att svälja tabletter om hon tycker att jag ska börja med sånt. Men jag har börjat äta ganska mycket leverpastej också. Och det innehåller ju järn, plus att jag dricker ferronol varje dag, eller ja jag försöker komma ihåg att ta det varje dag, haha. Jaja, skriver väl mina värden imorrn när vi kommer hem.
 Och så ska jag försöka betala räkningarna imorn med, så jag ser hur mycket pengar det blir över denna månaden. Kanske har jag råd att slösa lite pengar på att åka upp till norr, hihi.

Nä nu ska jag titta lite tv, sen blir det nog sängen.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0