En skär torsdag..

Tycker inte världen ser så himla skär ut, ser mest vit och grön ut..och väldigt grå och dyster, suck. Ny snö väntas komma också. Inget roligt alls tycker jag! Det ska ju bli våååååår och sommar nu! Men men jag får väl ta den smällen att vintern kände för att komma lite sent. Men till juni längtar man i alla fall bra mycket, hihi.

I måndags fick i alla fall jag en liten kusin. Min kära moster Nina fick en son. Så himla roligt! Grattis igen! Har sett en bild på han, supersöt verkligen! Detta gör ju inte att man längtar mindre efter sin egna lille som ligger i magen och rullar runt som tusan. Juni, juni, juni, 20 juni är den beräknad. Vill ju träffa den lille nu!! Men det är ju bra om den stännar där inne ett tag till, tills den har vuxit färdigt. Men det är värsta sprattelgubben/gumman där inne. Man får knappt en lugn stund. Den sparkar till och med när jag ska sova och när jag vaknar igen på morgonen sparkar den igen, hehe. Men det är skönt att veta att den lever i alla fall. Sparkarna blir bara hårdare och hårdare med och det känns i revbenen, haha! På onsdag ska vi till barnmorskan igen, undrar om dom ska ta blodprov igen då. På nått sätt hoppas jag det för att veta om mitt blodvärde har gått upp nått, har ju blivit liiiite bättre på att ta järnmedicinen i alla fall. Har ju lagt in påminnelse varje dag samma tid, hehe. Jaja, nog om det..

Jag har ju fått hem mina "nya" hängselbyxor också. Superfina och supersköna! Är såååå nöjd!

Vad händer annars i helgen? Inte en susning faktiskt, vi har lite beslutsångest. Vet inte om vi orkar åka till Elmia. Men OM vi åker så åker vi på lördag i alla fall. Och så har vi massa annat att göra också. Tänkte att jag skulle tvätta lite i alla fall, sockarna börjar ta slut hahahah! Och så ska jag tvätta upp våra nya badlakan och lite sånna saker. Kanske man kan orka börja vårstäda lite med, men vi får se. Ikväll blir det då inget speciellt, om ingen kommer med något bra förslag? Men det brukar inte hända så ofta..

Jaja nu ska jag kika vidare.
Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0