Börjar bli jobbigt..

Nu börjar det, seriöst, bli pissigt jobbigt att jobba. Har vaknat flera gånger inatt av att jag knappt kan röra mig för att jag har så ont i ryggen. Och det lär ju inte bli bättre av att jobba och slita. Mummel! Bara en månad kvar nu...jag får bita ihop! Ska i alla fall försöka få ledigt den 26/3 för då ska vi till barnmorskan igen. Och denna gången ska Jesper äntligen få följa och lyssna på bebisens hjärtljud, hihi. Det är lika roligt varje gång att höra det där hjärtat slå!

Ikväll hade vi kanske tänkt gå och käka på Harrys och sen dra vidare på bio. Hade verkligen varit välunnat! Vi har inte hittat på nått så, bara han och jag, på hur länge som hellst känns det som. Så det hade varit trevligt. Dock får vi se om vi hinner..Jesper fick åka och lasta om och böka på nere i Göteborg för att det finns klantiga terminalarbetare!! Grr! Blev så arg! Så vi får se om vi hinner, mat blir det nog vilket fall som hellst och det är inte illa det!

Nu har det blivit lite fler saker från tradera, haha! Jag har köpt en snusnäsduk i svart, dock så är den till mig. Fast den kan ju vara bra till bebisen också. Och så går en till auktion ut om ca. 1 timme. Ett par hängselbyxor till mig. Nu jävlar ska jag vinna dom!!! Hehe! Sen ska jag lugna ner mig lite. Har blivit rätt mycket handla för mig denna månaden. Massa kläder och så beställde jag en hel del från Oriflame förra månaden så räkningen kom ju denna månaden. Och så ska jag nog beställa lite ur denna katalogen med, hihi. Om någon är sugen på att kika i katalogen är det bara höra av sig. Det finns mycket fina saker i den och bra erbjudanden!!

Känns bra att ha nästan alla smågrejer klart till bebisen nu. Alla kläder är färdigköpta och så har jag badolja, shampo, talk och så en jättefin badponcho (som vi fick av svärmor). Barnvagnen är inköpt, likaså bilstolen. Nu väntar vi på besked om spjälsängen. Täcke och kudde till sängen har vi fått, och lite sängkläder. Ska dock köpa lite mer sängkläder men det är ju ingen brådska än. Så det är bara lite småplock kvar. Vi ska ju till IKEA snart så då blir det till att köpa resterande, kanske. I alla fall ska skötbädd inhandlas och lite nya sängkläder och mattor, vill ha det mysigt och fint när den kommer. Vi har ju skrivit upp oss på en ny lägenhet nu, som vi förhoppningsvis får också! Var inte så många i kö. Så nu håller vi tummarna!!

Nä nu har jag nog skrivit lite för mycket. Men det blir lätt så när man sitter och funderar, hehe.
Ha en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0