Barnmorskebesök och inbrott..

Då har man precis kommit hem från barnmorskan. Idag var det dags för blodprov igen, hemska sprutor. Nu har jag faktiskt ajaj i armvecket, hehe. mina blodvärden var ok i alla fall.

BT - 100/65 tror jag det var
HB - 106
Hjärtljuden - 140
SF - 26 cm
Vikt - 75 (stadigt uppåt haha!!)

Barnmorskan sa dock att min livmoder var ovanligt lång och stor för att vara i vecka 25?! Jag blev skitorolig men hon sa att den formodligen skulle sjunka. Men om den inte gör det då?? Jaja, får väl se hur det blir vid nästa besök. För den var också smalare än vanligt, den brukar tydligen vara mer rund. Jaja, jag får väl leva med att vara onormal. Så länge det inte är någon fara för bebis så är det bra. Den sparkar och lever runt där inne så jag tror inte det går någon nög på h*n.

Sen så har det varit inbrott och vandalism på craftern, igen! Denna gången stod den borta vid Rimnersvallen. Skärmen till backkameran väck, likaså GPSen som jag så snällt lämnat så att han som ska köra istället för mig idag skulle hitta. Alla papper och pärmar låg utspridda över hela backen, dyblöta. Passagerarfönstret sönderslaget, en stor sten kastad i framrutan så den krossades och stenen studsade på huven så även en fin buckla i den. Sen hade dom också roat sig med att sparka i förardörren så det var en buckla i den med. Sen hade dom gått upp på flaket och slängt ur säckkärran. Fint så fisken! Typ andra gången den bilen står i Uddevalla och det är andra gången det blir inbrott i den. SKOJ! Eller inte..får väl se hur det blir imorn. Chefen skulle ringa mig i kväll så får vi väl se vad han säger.

Nä nu får det bli en kik på tv i alla fall.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0