Veckans och dagens.

Veckans cravings
Kanelbullar
Jordgubbar
Plommon (mest för magens skull)
Värkar
Bebis
Svalka

Dagens lista
Ros: Blåsten
Ris: Allt, har ingen lust eller ork till någonting!!
Humör: Trött och less, känner mig nere..
Att göra: Städa, tvätta, gå ut och gå..men jag ORKAR inte..
Väder: Sol, moln och väldigt blåsigt.
Hår: Morgonfrisyr
Kläder: Trosor och BH, får hitta något mer innan jag går ut
Smink: Ingenting, orkar inte.
Saknad: Lite hjälp
Mat: Lasagne till lunch, sen vet jag inte.
Vill ha: Hjälp med städning, tvättning och allt annat. Sen vill jag att bebis ska behaga komma ut så att man kan börja leva som normalt folk igen..!

Visst låter jag otroligt positiv idag? Nä, jag orkar inte vara det idag. Tjänar ingenting till. Vill bara försvinna härifrån just nu. Kan ingen dela med sig av lite glädje? I och för sig tror jag inte att någon annans glädje skulle glädja mig idag. Och så är jag ju grymt sugen på nybakade bullar och iskall mjölk. Men jag kan inte baka. Jag misslyckades till och med med chokladbollarna jag gjorde för några månader sen, hade i för mycket socker. Fy farao. Vad ska man göra en dag som denna? Den kommer ändå bara sluta med att allt är mitt fel...

Hade tänkt göra ett jättepositivt inlägg om kärlek, men det orkade jag inte det heller. Tjänar ingenting till..
Nu ska jag gå och försöka hitta lite kläder. Dock så har jag tvättat mina enda par byxor som jag kan ha. Så jag får nog leta upp något annat.

Hej då..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Malin,

Jag brukar läsa din blogg lite då och då, har hittat länken från minbebis.

Vill bara skicka en uppmuntrande hälsning och dela med mig av min misär. Jag var också sugen på nybakade bullar och satte igång en deg imorse. Tyvärr blev jäsprocessen åt helvete (normalt är jag ok på att baka) så bullarna blev som små små tegelstenar. ha ha... Tur att man kan köpa bullar i frysdisken på Ica och bara värma. hett tips!

Ha det gott,



Kram Veronica

2008-06-10 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0