Trötter

Ja idag är jag ganska trött, vet egentligen inte varför för jag har sovit massor, kanske är därför, övertrött..
Har redan bloggat på 1 ställe idag. http://www.minbebis.com/LillaMalin/ så jag orkar inte skriva så mycket här just nu. Har ju varit ute och rännt idag med *suck* Har varit hemma hos Jespers mormor och hälsat på. Så nu är Tindra alldeles slut, hon var ju vaken nästan hela tiden vi var hos Signe så det är inte så konstigt. Och nu sitter vi och väntar på att Krewer ska kika förbi, sen ska jag byta på gumman och så ska hon få mat sen lägger jag nog henne för kvällen faktiskt. Så får vi se hur länge hon sover inatt. Hon kanske vaknar vid 22-tiden och vill ha mat en sista gång..sen vaknar hon nog inte fören 2 kanske..sen sover hon till 6..börjar komma in i dom tiderna. Helt ok tycker jag i alla fall. Annars vaknar hon vit 00 sen sover hon till 5..också helt ok. För sen vaknar hon och vill bara ha mat sen somnar hon igen. Toppen!

Nåja nogtjötat om det!
Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan.
Men först ska jag bjuda på en liten bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0