Trötter? Javisst!

Fy sjutton vad trött jag blev. Jag lade mig på soffan för att kolla på våra bästa år, som vanligt den tiden på veckorna. Vad hände? Jo jag såg MAX 10 minuter sen stensov jag. Det var väldigt skönt måste jag säga. Jag brukar aldrig kunna somna sådär mitt på dagen. Men efter att ha dammsugit och knappt sovit nått i natt så kanske det är förståeligt att jag somnade. Skönt var det i alla fall. Skulle behöva städa toan nu innan visningen imorrn, men jag dammsuger nog bara lite och hoppas på att den människan INTE vill ha denna lägenheten så att fröken M kan få den.

Vad ska man göra nu då? Hade fått ett medelande av Fia som undrade om vi kunde ta en fika, men jag känner inte för att gå utanför dörren just nu, så vi får ta det en annan dag. Börjar bli lite hungrig dock, har druckit ett halvt paket yohgurt med smultron och jordgubbssmak, det var mumma men inte speciellt mättande. Men Jesper är ju snart hemma så jag kanske skulle vänta på han. Eller ja, snart och snart. När jag pratar med honom för typ 20 minuter sen så hade han 4 mil kvar till svenska gränsen, sen ska han ju till hamburgsund och parkera lastbilen och hämta personbilen.

Nä skit samma. Har i alla fall hittat en supersöt klänning jag vill köpa, titta här.

 Får väl se om jag åker ut till torp någon dag och handlar den. Hade gärna haft den på mig på midsommarafton. Inte för att vi har något planerat men man kan väl vara fin ändå? Vi hade ju som planerat att vara på förlossningen och föda barn på midsommarafton, men något säger mig att så är inte fallet. Så är det någon som har något bra förslag så är vi öppen för förslag.

Nu ska jag se om jag inte kan hitta nått att småäta innan Jesper kommer hem, hehe.

Kommentarer
Postat av: jennyli

Oooh söt klänning! Finns att köpa vardå? =)

2008-06-13 @ 21:35:14
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0