Snyggast i stan!

Ja det är jag just nu. Kom precis hem efter infoträffen på försäkringskassan. Ångrar att jag ens gick dit för tyckte inte den infon var nått att ha, inte blev man klokare i alla fall. Men i alla fall så hade jag ju ingen bil hemma. Resultat: jag gick ner till stan, tänkte "ja jag kanske kan ringa den och den personen så kanske någon har lust att skjutsa mig hem sen". Önsketänkande var det för resultatet av mina tappra försök (hann skriva 1 sms) var att min mobil dog, suck!!! Det var bara att knalla hela vägen hem också. Låt mig bara säga att det tog 20 minuter för mig att gå NER till stan, i vanliga fall tar det 10. Men hem, ujujuj...i denna värme, höggravid och fruktansvärt ont i höfter och rygg (eftersom jag redan gått ena vägen) så tog det 45-50 minuter!!!! Så nu sitter jag här med svettringar under armarna och alldeles pluffsig och ska alldeles snart hoppa in och ta en SVAAAAL dusch! SNYGGAST I STAN ELLER HUR!?! Men kanske kommer det något gott efter det. Dom säger ju att man ska vara ute och gå mycket om man vill att bebisen ska komma ut fortare. Och visst trycker det neråt och jag får tätare sammandragningar, men jag tror fortfarande att bebisen kommer komma ut runt den 25 juni. Får se om jag har rätt. Någon kanske har en gissning?

NUUU ropar duschen! Sen ropar tv:n och den skööööna mjuka soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0