Snart klart.

Nu är lägenheten snart färdigstädad, tack vare Alex! Ska föra över pengarna till henne imorrn. Blev lite sent att dammsuga och skura så det kan jag ta själv imorn. Ska även försöka rensa lite kläder och packa ner sånt jag vet att jag inte kan ha även efter förlossningen. Och så ska jag försöka städa toan, men det får Jesper hjälpa mig med efter han kommer hem från jobbet. Det har han faktiskt lovat. Sen tror jag att jag ska försöka renbädda sängen också, börjar bli lite väl mycket katthår på täcket igen, hehe. Så är det. Undra vad man kan göra åt att katterna löser hår. Alla löser ju lite men Turbo löser hur mycket som hellst. Drar man handen över ryggen på han så har man halva pälsen i handen. Det är inte normalt, men jag vet inte vad jag ska göra. Får nog ta och googla lite..

Kan inte sova. Har så himla ont i ryggen och höften. Hur jag än vrider och vänder på mig så hjälper ingenting. Då är det ju ingen idé att ligga kvar i sängen heller. Men jag går nog dit och försöker sova snart igen. Det är nån kass film på tv som jag ändå inte orkar se. Men jag börjar bli hungrig också, men jag orkar fan inte laga mat nu när klockan är 2 på natten! Glöm det!

Hittade en såååå söt klänning idag på torp, funderar på att köpa den. Men vi får se. Får övertala gubben, haha! För jag orkade verkligen inte stå i kön som var där ikväll, hade säkert fått köa en halvtimme! No way! Då lägger jag hellre den hundringen som man hade fått i rabatt för att slippa kön, haha! Nåväl..ska ju upp tidigt imorrn för att hjälpa alex iväg till tåget. Hon och några kompisar ska till Liseberg. Hade gärna åkt till Liseberg jag med, men ork..för stor mage och då får jag ändå inte åka någonting, nä får vänta till lillen är ute.

Uscha, har fått nått slags utslag på magen med. Kliar som faaan och svider, ser ut som att jag klöst sönder hela magen. Rödflammigt och inte alls vackert. Aja, har smörjt in magen ännu en gång nu, får väl se om det hjälper.

Nä nu får jag nog försöka sova igen.
Ha en bra natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0