Sjung om studentens lyckliga daaar..

Ja, idag är det studenten. Dock inte min egen, det var ett par år sen, haha! Nej, det är några andra kompisar som tar. Så vi ska ner till stan och hänga lite saker runt halsen på dom och sen är vi bjuden på studentkalas med. Fullt upp hela dagen med andra ord. Det är bara synd att jag ska ha så ont. Men jag ska hopppa in i duschen alldeles strax, kanske hjälper något. Ska bara slänga undan tvätten som hänger ovanför badkaret.
 
Ros: Till alla fulla studenter ;P
Ris: Till alla fulla studenter som slänger glasflaskor på vägarna ;(
Humör: Ganska bra
Att göra: Duscha, sminka mig och klä på både mig och gubben, haha!
Väder: Soligt och varmt *SVETTAS*
Hår: Ska försöka sätta upp det på nått sätt..
Kläder: Ska ha en svart kjol och ett krämvitt linne
Smink: Blir nog nån ljus färg idag
Saknad: Min kropp innan graviditeten..
Mat: Det får bli ett senare bekymmer..
Vill ha: MIN BEBIS!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, vad kul! Den tror jag en vän har, och den är asbra! :) Lycka till med fottandet och lägg upp bilder på bloggen! :)

2008-06-05 @ 17:03:08
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0