Shoppingsugen!

Jag är så ruskigt shoppingsugen nu! Hittade ju massa fina kläder igår på torp, men jag måste hålla fingrarna i styr. Vi har ju lagt undan 5800 kr till flytten. Då är det dubbel hyra inräknat och så en massa flyttavgifter och sånt. Men jaa, en kjol och ett linne kanske man hade kunnat unna sig? Jag vet inte, får väl disskutera med min revisor (Jesper).

Sitter i alla fall hemma just nu. Har hängt upp tvätten och gett katterna mat. Vette faaan vad jag ska göra nu. Blir väl till att sitta hemma resten av kvällen kanske. Har varit så sjukt varmt idag! Och så har man fått knö med en jävla massa folk med. Jag hatar verkligen studenten. Men fick i alla fall hängt saker runt halsen på folk. Titta här vad vi hängde runt halsen på S.



Haha, söt va? Hon heter "Lena" och har en mjuk och fin "sugmun" och en ölhållare i huvudet, haha! Vi satte till och med ner en ölburk. Hon är ca. 1 meter hög eller nått sånt och hon kan stå helt själv. Är någon form av sand i fötterna på henne så hon kan hålla balansen, hahahaha!
  Tog lite andra bilder på folket med, lägger upp dom på http://lillamalin.pixbox.se

So what to do now? Jag vet inte. Funderade på att åka och handla lite jordgubbar och en tidning och åka och sätta mig någonstans och smaska och läsa. Fan vad många "och" man kan använda i en mening, haha! Tur att jag är så bra på svenska. Jesper är och hjälper sin bror med en telefonväxel tror jag. Han pratade på att kanske ta någon öl med dom också, så jag är helt fucking alone nu. Jippie! Har så dålig fantasi med så jag kanske lägger mig på soffan och slumrar eller nått.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, svettas som en gnu.
Ska lägga upp bilderna sen får vi väl se vad som händer!
Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Frida.

På lördag (14 juni) får du komma o handla jordgubbar hos mig ute i lysekil :D haha

2008-06-05 @ 22:51:03
Postat av: Lovisa

Jag ser fram emot bilder! :)

2008-06-05 @ 22:59:49
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0