Shoppat och sånt

Ja idag har jag varit på en liten shoppingrunda. Blev ett par skitsnygga shorts till gubben. Snäll flickvän han har va? Hade tänkt kolla om jag hittade några linnen till mig själv, men hoppade över det idag, fick sååå ont i ryggen. Eller jaa, jag har haft ont i ryggen hela dagen men det blev ju inte bättre direkt. Sen gick vi och käkade på Briggen, det var helt ok men lite snålt med bearnaissås dock.

Var ute och fotade några få "naturbilder" med, resultatet finns på http://lillamalin.pixbox.se/ Var och fotade medan Jesper satt och grejade med internet i lokalen som hans bror hyr till företaget. Jag orkade inte sitta stilla.

Sen var det ju barnmorskan idag igen. Allt var bra även denna gången, nästan för bra. Men dom tog inget blodprov idag, kanske var tur så att dom inte såg att mitt järnvärde var dåligt, haha! Nu måste jag skärpa mig alltså. Här är resten av värdena:
BT - 110/70
Vikt - +15kg
Hjärtljuden - 145 (efter ett bra tag, haha)
SF - 36
H*n låg fortfarande med huvudet neråt men är inte fixerat. Hon sa att det antingen beror på att mitt bäcken är såpass "stort" att huvudet inte riktigt vill fastna eller så är bäckenet för "trångt" så att huvudet inte får plats, hmmm. Får väl se, fick en ny tid till den 17/6 i alla fall. Hoppas ju dock att den kommer före, men tror inte det. Jag håller mig nog till den 25/6 ändå. Det är datumet jag tror den kommer ut!

Happ, nu har jag hittat en såndär lista igen, sånna som jag älskar, haha! Snodde den av http://aprillos.bilddagboken.se/

Om dig:
Vad heter du? - Malin
Vilket år och datum är du född? - 860916
Vad är du för stjärntecken? - Jungfru
Vart bor du och vart är du uppvuxen? - Bor i Uddevalla, kommer ursprungligen från Piteå, flyttade till vänersborg 2003
Vad går du i för skola/utbildning? - Ingen
Vad vill du bli i framtiden? - Trucker!! :D
Vad har du för drömmar? - Att glida runt i en välpolerad stor lastbil *drömmer*
Vad är din mardröm? - Att stöta på min egen mamma
Vad är din favoritmat? - Tacos eller någon god köttbit kanske.
Är dina föräldrar gifta? - Nej, har aldrig varit

Insidan:
Har du lätt för att kunna lita på folk? - För lätt...
Har du lätt för att kunna bli kär? - Ja
Är du kär? - Ja!!
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? - Ja
Är du kristen? - Jag är döpt och konfrimerad, räknas det?
Har du tvångstankar? - Nja, kanske..vet inte..
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? - Komplimanger? Vad är det?
Har du bra självförtroende? - Nä..
Är du lycklig? - Väldigt!
Tror du på ett liv efter döden? - Jag var en ko i mitt förra liv..
Hur tycker du att en pojk/flickvän ska vara?  - Kärleksfull, ärlig, humoristisk och snäll


Utsidan:
Hur ofta duschar du? -  Ungefär varannan dag, ibland varje dag, speciellt nu när det är såååå varmt!!
Använder du smink? - Ja
Använder du hårprodukter? - Ja
Har du tonat / färgat hår? - Ja, men nu syns det inte längre..
Hur ofta shoppar du? - Sällan till mig själv
Följer du alltid det senaste modet? - Nej jag klär mig i det jag trivs i. Sen om det är "moderiktigt" eller inte kvittar.
Hur ofta motionerar du? - Ingenting alls men kommer börja promenera väldigt mycket när bebis har kommit!

Har du nånsin?
Blivit hemringd av din lärare p.g.a misskötsel? - Nej
Skäms över ditt namn? - Nej
Gjort någon tatuering eller piercing? - Navel 2 ggr (inte kvar), tungan 1 gång och så öronen, tatuering kommer nog efter bebis.
Skrattat så du trillat av stolen? - Ja, haha!
Blivit förföljd? - Inte vad jag vet.
Blivit rånad? - Nej
Åkt ambulans? - Näpp
Gjort något du ångrar? - Japp
Dansat i regn? - Ja, ensamen
Badat naken? - Japp
Varit nära att drunkna? - Nej
Drömt att du faller ner i från ett stup? - Ja
Blivit inlåst och drabbats av panik? - Ja, i en garderob.
Snubblat över dina egna skosnören? -  Ja, haha!
Hoppat bungyjump? - Nej, men skulle gärna vilja
Laddat hem musik/film från internet? -  Jadå
Blivit tagen/hämtad av polis? -  Nej
Ljugit för en kille/tjej om din ålder? - Ja, hahahaha!!!
Varit kär i en kändis? - Nej


Nä nu ska jag snart klä på mig igen och åka och hämta gubben, ska passa på att handla nått gott till senare också. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej, vad har du för kamera? Gillar du att fotografera? :)

2008-06-04 @ 21:14:29
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: martina

Härlig lista:)

2008-06-05 @ 00:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0