Schyssta kläder!

Skulle jag gärna vilja handla NU! Men det blir ju inte kan jag lova. Får se om man kanske köper sig nått när skattepengarna kommer. Hade kanske behövt en ny, större bikini, men frågan är om jag kommer använda den. Vill man visa sig i bikini efter man fått barn? Jag har ju så mycket bristningar överallt. Tror nog jag skippar det, men hade varit skönt med några linnen och kjolar i alla fall. Aja, får väl se hur det blir. Kanske skulle beställa hem H&M´s katalog..

Vad ska man hitta på idag då? Det blåser ganska häftigt idag och det känns som att vindarna är lite svalare. Känns skööönt! Så jag hade velat komma ut lite. Man kanske skulle sätta sig på bussen och åka någonstans. Se vart man hamnar. Haha! Ta med sig en bok och lite lunch och bara sitta och sola och ta det lugnt. Men får väl se om jag orkar. Det är ju ändå inte så roligt att åka själv menar jag.

Ikväll ska i alla fall min gubbe hjälpa sin bror flytta några möbler med sin mammas bil. Så jag ska följa med, men jag stannar nog hos svärmor och visar oriflamekatalogen, hihi. För det blir en liten beställning för mig med denna gången. Ska beställa lite babyolja och nagellack åt mig, tänkte för en gångs skull göra mig lite sommarfin på tårna, haha! Får väl se hur det går.

Imorrn ska vi i alla fall till barnmorskan igen, får väl se hur bebis ligger. Huvudet är då fortfarande neråt, tror jag. Får hoppas det. Däremot är jag lite rädd för vad hon ska säga om mitt järnvärde, har inte tagit nått tillskott sen jag var där sist *skäms lite* Men får väl försöka få ta lite extra varje dag fram till förlossningen sen.

Näpp nu ska jag försöka hitta någon som vill hitta på något.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

är väl inget att visa sig fast man fött barn...du kan ha ha oturen o bli föööör smal efter förlossning med....men hur som helst ska he synas att man fött barn...inget med det jue..ja har hur mye bristningar som helst jag med...

2008-06-03 @ 11:46:19
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0