Personnummer

Ja idag fick vi hem brevet från skatteverket. Det som vi väntat på. Ett personnummer till lillgumman och så fick vi fylla i vad hon ska heta också. Håll i hatten här kommer HELA namnet: Tindra Maj Carina Andersson ska hon heta. Maj efter min kära mormor och Carina efter Jespers mamma. Fräckt va? Haha. Nu har hon en egen identitet, inte bara "fröken Lundgren".


Idag ska jag skicka iväg lillasyster och Jesper till torp. Han ska få köpa batterier till våran våg och så skulle han titta på en såndär "barrnvakt". Vi hör ju inte henne om vi sitter i vardagsrummet och hon ligger i sin säng så man är ju übernojjig att hon ligger där inne och gråter och vi inte hör henne. Skulle ju vara skandal, hihi. Jennifer skulle visst titta på några ridskor också så dom blir nog borta ett tag. Då ska jag nog försöka vila en stund, känner att jag är lite småtrött idag.


Och så är jag förbannad på den där jäkla försäkringskassan!! Jag fick bara havandeskapspenning denna månad fastän jag har begärt föräldrapenning från den 12e (min hp gick ut den 11e). Att dom alltid ska krångla med ALLT! Dom säger att allt ska gå så mycket lättare och snabbare på internet men det har jag då fan inte märkt! GRR! Ska logga in nu och kolla vad det står sen ska jag ringa till dom! Att det alltid ska krångla..

Hupp, nu får det vara nog!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0