Olidligt!

Kan man säga. Jag tror jag kokar upp snart. Så varmt så jag håller fan på att dö! Känns som att jag inte skriver om annat än värmen just nu, men den är så hemsk. Man kan knappt gå utanför dörren om man inte springer till bilen och sätter på AC:n på full effekt. Men man kan ju inte sitta och åka bil hela dagarna, speciellt inte med AC:n på full effekt, då blir man ju ruinerad ännu mer. Vad ska man göra åt saken?

Blir nog så att vi åker och grillar idag med. Det var så gott igår så vi tänkte att vafan vi grillar idag med. Men idag ska vi prova det där grillspjutet, haha! Vi hittade det igår men det var alldeles för stort för bara mig och Jesper. Köttbiten var ju fan en meter lång! Men Potkin sa att han kunde dela med oss, så då blir det nog ganska lagom tror jag.

Skulle verkligen vilja göra nått åt mitt hår nu. Men jag har lovat Jesper att inte klippa det fören i september, hehe. För jag önskar mig en hårförlängning i present. Vet inte om jag kommer få det, men det kanske är värt en chansning? Frågan är alltså, eller om jag bara ska spara ut mitt egna. För nu är håret så ojämt och fult så jag ser fan ut som en ovårdad kille i håret. Jaja, får väl bearbeta gubben lite, haha!

Nä nu tänkte jag bjuda på en till bild faktiskt. En liten mysbild från igår. Jag vet att horisonten blev väldigt sned, men jag satt så konstigt när jag tog kortet, hehe. Jaja, here I go!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var mysigt där också! :)

Har dagen varit bra?

2008-06-07 @ 16:08:59
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hehe, jag tycker inte det är för varmt, men det måste komma regn snart! Alla gräsmattor i stan håller ju på att gulna!

Min dag har varit bra. Jag har jobbat till fyra, och nu tar jag det lugnt!

2008-06-07 @ 16:50:48
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0