Min feminina sida!

Ja nu har man gjort en kraftansträngning att försöka bli lite mer feminin, haha! Ja det gick väl sådär, väldans massa kladd och utanför. Kinky? Nä jag har bara försökt måla naglarna på både händer och fötter, haha! Det gick väl sådär. Men det var värt ett försök, funderar på att köpa ett till nagellack i lite mer ljusrosa färg. Denna färgen var mer brons-aktig. Dock var färgen bra för det syntes inte sådär JÄTTE mycket när man målade utanför. Här 2 dåliga bilder på resultatet, ska se om jag kanske kan ta en bättre bild i ljuset imorn, hehe.

    

Jaja vi får väl se. Ska i alla fall lägga 1 beställning i period 9. Så om någon är intresserad av att köpa smink eller nått sånt är det bara höra av sig. Katalog 9 hade massa mums mums och massa fint smink, bara så ni vet!

Nu ska jag kika vidare lite innan sängdags.
Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0