Känner mig skum

Jag känner mig lite smådeprimerad idag. Vet inte riktigt varför. Men livet känns inte riktigt så enkelt. Har en miljon saker jag borde göra istället för att sitta här och sura, men nä, jag orkar bara inte. Vill bara sätta mig och gråta. Jag är inte ens nervös inför förlossningen längre, vill bara att allt ska vara över. Och så är min hud så torr över hela kroppen så det bara kliar och svider överallt, jag orkar inte mer!! Hudsalvan jag har är totalt värdelös, men blir bara flottig.

Nä jag får nog gå och slänga in lite tvätt i tvättmaskinen sen sätta mig och glo lite tv, finns inte mycket annat att göra..


Såhär såg det ut på himlen utanför mitt fönster igårkväll, vackert inte sant?


Kommentarer
Postat av: martina

Bilden vart riktigt vacker Malin=)

INte ska du deppa heller...synd att man inte bodde närmare så man kunnat träffats..kram sköt om dig=)

2008-06-09 @ 18:01:51
Postat av: L'Omeria

Hejsan!

Inte ska du deppa när det är så fint och varmt ute!

Och med den där fina natthimelen :)

Om du är intresserad av hudvård och vill göra din egna tvål så titta gärna in på min sida.



Vänligen

L'Omeria

2008-06-09 @ 19:25:05
URL: http://www.lomeria.com
Postat av: Lovisa

Okej, jaså? Jag har hört att den ska vara bra. Kanske inte din typ av film då. Min pappa har läst boken och han säger att den är bra, och min pappa och jag gillar samma filmer, men alla tycker vi olika.



Har dagen varit bra då? :)

2008-06-09 @ 22:36:38
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0