Kan det inte hända något?

Nu sitter man här med sina sammandragningar. Inga som gör jätteont men vissa känns mer än andra, som vanligt med andra ord. Kroppen är helt slut, det känns som att den aldrig får någon vila. Även på nätterna så jobbar ju kroppen för fullt med sammandragningar. Känner mig helt tom i huvudet. Men vad gör man? Man kan ju inte tvinga ut ungen heller..eller ja det kan man men inte jag. Men ska ju till barnmorskan på tisdag, då ska jag klaga extra mycket. Kanske hon kan ha lite inlfytande med dom där sakerna på näl, haha!

Ikväll blir det nog ganska lugnt i alla fall. Måste försöka vila lite. Får se om vi skulle hitta på något med Niklas och Susanne. Nu ska jag i alla fall kika lite till sen lägga mig på soffan.

Kanske uppdaterar sen..

Kommentarer
Postat av: elin

Haha tack för tipset! det ska jag köra på nästa gång ;)

2008-06-14 @ 16:20:32
Postat av: jennyli

När du ska till bm så fråga om hon kan kolla om du är öppen nånting, o kanske stimulera livmodertappen lite! Det kan göra susen =) Om inte annat så är det skönt o få veta om man är öppen ngt eller inte,,o om sammandragningarna gör någon nytta eller inte ;)

2008-06-14 @ 20:51:29
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0