Jippie vad glad jag blir!!

Har så ont idag med, kan knappt sitta på stolen. Vad ska jag ta mig till? Och värmen gör det bara sämre. Det är säkert över 30 grader varmt i lägenheten. Sitter i bara trosor och håller på att svettas ihjäl. Hade gärna åkt och badat!! Men finns ingenstans här i närheten som både jag och Jesper gillar att bada på. Jesper hatar att bada i sjöar och jag hatar att bada tillsammans med en jävla massa äckliga maneter och skit, alltså inget saltvatten för oss heller. Vi är inte riktigt kloka va?

Blev för övrigt helt chockad igårkväll. Tittade mig i spegeln och såg att jag hade fått märken av min klänning. SOLBRÄNNA!!!??? Hur gick det till? Vi var ute hur länge? MAX 1 halvtimme i solen och det syntes? Då kan vi snacka att solen är stark! SHIT alltså.

Nä nu ger jag upp..får försöka lägga mig på soffan så gott det går, för sitta klarar jag inte av.
Får väl uppdatera senare om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0