Inget igår heller!

Eftersom ingen bebis kom igår heller så får jag uppdatera listan ännu en gång. Och jag kan säga att det verkar inte bli någon bebis idag heller. Men jag började undra lite igårkväll. Vi satt och åt middag, jag smällde i mig en STOR portsion makaroner och köttfärssås, blev skitgott by the way, sen åt vi massa chips och sånt till en film, jag var så mätt att jag nästan rullade fram! Sen när vi kom hem så var jag fortfarande lika mätt, tills jag lade mig i sängen och skulle sova, då blev jag plötsligt skithungrig!! Men jag orkade givetvis inte gå upp, men det kanske är ett tecken på att jag måste äta mycket för att bygga upp energi till förlossningen? Haha ja, man blir ju knäpp på allt detta! Man letar tecken som inte ens är riktiga tecken eller nått. Äsch! Här kommer nya listan i alla fall!

18/6 - Sophia
19/6 - Jennifer (lillasyster)
20/6 - annyman, Emelie (lillasysters kompis)
21/6 - Gentiana, Betty, Marcus, Helene89
22/6 - Jessepesse, Stefan
22-23/6 - Anki
23/6 - Nina, Malin K
23-24/6 - Pelle
25/6 - Jag själv, gun-britt
25-26/6 - Elin
27/6 - Jennyli
28/6 - Elin

Vill ni vara med och gissa så är det bara skriva en kommentar med vad du tror för datum! Ni kan även fortsätta gissa vad det är för kön på bebisen!

Så idag blir det väl att ta ännu ett kort på magen, trodde ju att förra veckan skulle bli det sista, men nej då! Seg bebis detta! Till och med barnmorskan sa det i onsdags, "jag trodde ALDRIG att du skulle hinna gå alla 4 gånger på föräldrautbildningen". Gud vad glad man känner sig att man fortfarande sitter här med bautamage! NOT!

Aja, idag, innan vi åker till dingle ska vi, jag i alla fall, greja lite. Tänkte sätta på en till diskmaskin så att all disk är borta sen och så ska jag vika lite tvätt. Ingen kraftansträngning med andra ord, men innan vi åker ska jag försöka komma ihåg att starta en tvättmaskin också så kan jag hänga upp den när vi kommer hem ikväll.

Har fått tavegyl utskrivet nu med, men jag vet inte om jag orkar hämta ut det. Klådan är hemsk men tavegyl är tabletter och alla som känner mig vet att jag inte kan svälja tabletter. Det finns en orsak till att jag PINAR i mig alvedon sugtabletter och brustabletter. Jag vet inte varför det är så men jag har lärt mig leva med det. Så vi får väl se.

Nu ska jag sluta skriva! Kanske skriver mer ikväll när vi kommer hem.
HA EN TREVLIG MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0