Ingen bra dag!

Nä idag är en sån dag som man bara vill springa och gömma sig..verkligen! Blir så trött och besviken!
Nu måste vi snart iväg till affären och handla lite mat, men jag har ingen lust. Gud, tror jag sätter mig ner och gråter en skvätt..

Morgonens humör: Ledsen
Morgonens mående:  Ont i ryggen, höfterna, fogarna och lite molvärk i magen..detta sätter aldrig igång :(
Morgonens borde: Tvätta och fixa..
Morgonens frisyr: Står åt alla håll, borde ta en dusch..
Morgonens klädsel: Grå mjukisbyxor och ett vitt linne
Morgonens planer: Laga mat, kycklingfärs och pasta
Morgonens vill ha: Polarkaka, ost och en kopp the
Morgonens längtan:  Att få ett slut på det onda..
Morgonens fundering: Varför det kliar så mycket på min mage..
Morgonens beroende: Allt som har med mat att göra..
Morgonens tråkigaste:  Att behöva dra sig upp ur sängen p.g.a att man inte kan sova
Morgonens tidning: Har ingen tidning
Morgonens låt: Ingen där heller, lyssnar på datorns sus och katterna som leker, försöker koncentrera mig på annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0