Humöret INTE på topp!

Nä idag är verkligen inte humöret på topp! Har knappt sovit nått inatt p.g.a ont överallt och så kliar det så förbannat mycket att jag vill skära av mig skinnet, salvan hjälper inte ett jäkla dugg!! Vad fan ska man göra åt det? Jag vill bara att det ska vara över. Kommer säkert gå till barnmorskan nästa fredag (27/6) med magen i vädret och inte en enda känning förutom det förbaskade kliandet och ont i alla leder i hela kroppen! BLÄ säger jag!

Morgonens humör: Förbannad!
Morgonens mående:  Ont i ryggen, höfterna, fogarna och så KLIAR DET!!!
Morgonens borde: Jävlat ingenting!
Morgonens frisyr: Uppsatt i en turban efter duschen.
Morgonens klädsel: BH och trosor, sexigt I know!
Morgonens planer: Hade tänkt åka till vbg, men stannar nog hemma.
Morgonens vill ha: BEBIS SÅ KLART!!!
Morgonens längtan:  Att få ett slut på det onda..
Morgonens fundering: Varför kan det inte sluta klia??
Morgonens beroende: Allt som har med mat att göra.!
Morgonens tråkigaste:  Att behöva dra sig upp ur sängen p.g.a att man har ont
Morgonens tidning: Har ingen tidning
Morgonens låt: Ingen där heller, lyssnar på datorns sus och katterna som leker, försöker koncentrera mig på annat..

http://tequilarose.blogg.se/2008/june/tavling.html <--håller fortfarande på ;)
http://tequilarose.blogg.se/2008/june/gissning.html <--gissning?

Nu orkar jag inte sitta här mer, måste försöka tänka på annat än kliandet. HJÄLP MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0