Har aldrig vaknat såhär

Jag har aldrig vaknat av att vata såhär kissnödig i hela mitt liv. När jag sen satte mig på toa gjorde det nästan ont, fick kramp i nedredelen av magen, skitobehagligt och det gjorde ONT! Och nu sitter jag här och har så jävla ont i min högra höft så jag tror jag ska gå av. Jag måste ju städa lägenheten, vi ska visa den på lördag. Och hur i hela friden ska jag klara av det..? *gråter en skvätt*

Igår kom äntligen det efterlängtade regnet, det var härligt men blev lite kyligt så jag höll inte vad jag lovade. Jag lovade att jag skulle dansa i regnet, men nä..får bli en annan gång, haha! Nu är solen framme igen men jag vet inte om det är lika varmt som de senaste veckorna, hoppas inte det i alla fall.

Idag är det föräldrautbildning igen, men om inte Jesper hinner hem till 14.30 så skippar jag det idag, för jag kommer aldrig klara av att GÅ ner för backen för att ta bussen upp till dalaberg. Har så sjukt ont.

Nä nu måste jag se om jag kan ligga på något sätt som inte gör så ont. Det strålar ner i hela högerbenet, vad ska jag göra????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0