Handlat

Vi tog oss i alla fall iväg till affären idag. Trodde jag skulle gå av! Hade inte tackat nej till en rullstol alltså. Men det gick relativt bra, fick gå myrsteg bara. Så nu har vi handlat till middagen idag som ska bli kycklingfärs i tomat&basilika-creme fraishe med pastapennor till, ska bli spännande att prova. Och så köpte vi lite kött och sånt som vi frös in, alltid bra att ha hemma. Och nu har vi nyss ätit varsin stoooor skål med jordgubbar och grädde, mumma!!! Det är ju så gott så man kan sjunka genom jorden, haha!

Dagens väder: Regn och mulet, ibland kikar solen fram
Dagens craving: Jordgubbar och grädde, det har jag redan fått :D
Dagens middag: Kycklingfärs med tomat&basilika serveras med pastapennor

Var på bio igår föresten. Såg filmen "the happening". Den var faktiskt ganska bra. Lite långdragen men ganska spännande. Sällskapet var trevligt i alla fall. Lite störande var att jag hade sammandragningar hela filmen igenom! Kanske ska ta Jennylis råd och fråga min bm om hon kan kolla om jag är något öppen på tisdag när jag ska dit. Känner ju att man faktiskt vill veta om alla sammandragningar ger någonting eller om jag har så täta och ganska kraftiga sammandragningar helt i onödan. Fasst sen är ju frågan om man är beredd att bli besviken också och bm säger, näpp här har det inte hänt nått. För bebisens huvud är ju inte ens fixerat, kan man öppna sig något ändå? Jag är ju newbie på detta område som sagt, haha!

Fick ju även hem ett termometerset av märket philips som jag vann på tradera. En napptemp, en vanlig temp och så var det en extranapp. Ganska praktiskt set faktiskt, titta själv.



Jahapp, nu ska jag kika vidare lite sen blir det nog lite tv eller film.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

har den inte fixerat sig ännu? det var då en sege en=) lika bra o fråga o kolla upp ist för o vänta som ja gjorde....nästa graviditet kommer jag vara med nogsam med o kolla....

2008-06-15 @ 15:22:29
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997
Postat av: Fia

Bebisen kan ligga ofixerad hela tiden ;)

Ibland fixerar den sig inte förän det är dags för förlossningen....

Så det är inget att gå på ;)

Hoppas bebisen tittar ut snart!! Jag gissar på den 18:onde

2008-06-15 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0