Grattis, ni vann!

Har ju helt och hållet glömt min lilla tävling som jag har haft. "Gissa datumet" för er som inte heller kommer ihåg. Här kommer vinnarna!

22/6 - Jessepesse, Stefan
22-23/6 - Anki

GRATTIS!  ;)


Tänkte också skriva om en lite rolig sak. Jag kommer nog byta bloggplats inom en snar framtid. Vet inte om jag kommer ha kvar denna eller om jag kommer blogga på den andra sidan på heltid. Ska nämligen börja blogga på minbebis.com. Ska på en egen sida där jag kan blogga om allt, precis som jag gör här så att alla kan läsa. Så vi får väl se hur jag gör. Medelar det senare när den bloggen kommit upp.

Nu sitter jag och väntar på att lillan ska vakna. Fasst jag hoppas verkligen att hon kan vänta med att vakna ett tag till. Det kommer nämligen någon och tittar på lägenheten klockan 17, så hon får gärna vänta tills efter dom har gått. Vilket fall som hellst får hon vänta tills dom har gått innan hon får mat, det överlever hon nog.

På tisdag nästa vecka har vi fått våran första tid på bvc också. Ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu och hur lång hon har blivit. Hoppas hon har gått upp lite i vikt i alla fall. Man är så nojig ifall man gör det rätt? Men det hör väl till. Det är som dom säger, nu kommer man lida av oro för resten av sitt liv! Det stämmer nog.

Har börjat skriva hennes "mitt första år" bok också, klistrat in kort, våra armband och annonsen i uddevalla posten. Känner mig duktig faktiskt. Hoppas man fortsätter vara så duktig bara.

Nu ska jag ta och plocka undan lite till innan dom kommer.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0