Förstört

Jag hade ju tänkt åka med gubben och byta lastbil, men då hade han fått massa farligt gods på bilen = jag får inte åka med och så skulle han ha med sig någon snubbe från hamburgsund för att hämta en annan lastbil. Så jag får snällt stanna hemma. Men jag funderar på att gå ner till stan snart, hämta paketet och köpa en glass eller nått. Sen kan jag åka ut till torp och sätta mig där och vänta på gamlingen. Hellre sitta där och kanske läsa en tidning eller nått än att sitta hemma. Jag vill bara bort härifrån, orkar inte med mitt eget hem! Men snart är det över, snart får vi en ny fin lägenhet, snart..gud vad jag längtar! Pratade nyss med vasabron och dom hade i alla fall fått vårat kontrakt, känns skönt! Det hade tagit några dagar extra bara för att deras gamla adress stod på kontraktet, dom har precis flyttat dom också så p.g.a eftersändningar och sånt hade det tagit lite längre tid, men nu skulle hon skicka kopian imorrn. GÖTT!

Hade så gärna velat köpa en liten present åt min darling, men jag vet inte vart jag ska få pengarna ifrån. Varför ska livet handla så mycket om pengar?  Usch vad tråkigt allt känns. Ingen som vill köpa ett playstation 2? Häpp.

Nu får det bli ännu mer tv-tittande och sen innan klockan 18 måste jag vara nere i stan. Så ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0