Första badet

Det var inte så populärt kan jag säga. Det gick bra till en början men sen blev det bara obehagligt och hon började gallskrika stackarn, haha! Hon var så söt!

 

Funderar på om jag skulle dammsuga lite nu medan lillan sover. Sen ska jag börja skriva i hennes "mitt första år" tänkte jag. Och så ska jag sätta mig och skriva ut massa bilder och skicka till släkten med. Mycket att göra, men det är tur att man orkar vara vaken hela dagen eftersom Tindra sover så mycket på nätterna.

Nu är Jesper iväg och hämtar min lillasyster på tåget i alla fall, hon fick åka hela vägen till Göteborg, lättare och snabbare för oss att hämta henne där. Så får vi väl se när hon kan åka ut och hälsa på hästen.

Jaha, nä nu ska jag försöka göra lite nytta. Men först ska jag kika lite till..

Kommentarer
Postat av: Anki

Naaaaw...gullhumla hon e..

2008-06-27 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0