En ny lista!

Hittade en till rolig lista när jag satt och läste lite andra bloggar, denna listan lånade jag ärligt från http://aamaziing.blogg.se/ *hehe*


Morgonens humör: Tom
Morgonens mående: Huvudvärk
Morgonens borde: Städa lägenheten
Morgonens frisyr: Flottigt men tvätten hänger ivägen så jag kan inte duscha nu
Morgonens klädsel: Hemglass t-shirt och mammatrosor
Morgonens planer: Städa, tvätta, hämta paket, shoppa, handla mat och gå på bio ikväll.
Morgonens vill ha: Nya lägenheten
Morgonens längtan: Att det kommer hit någon städhjälp
Morgonens fundering: Kommer jag klara av föräldraskapet?
Morgonens beroende: JORDGUBBAR OCH KANELBULLAR!!! HAHA!
Morgonens tråkigaste: Frukosten som bestod av rostade mackor med ägg-kaviar på
Morgonens tidning: Ingen
Morgonens låt: Snugglebunny - The snuggle song

Det dånar i huset, undra vad dom håller på med, och vem är det? Vad är det som låter? Låter som att det är någon som har en harley davidson i vardagsrummet ungefär. Hmm? Nåja, nu ska jag snart göra mig iordning tänkte jag. Göra mig iordning för vad? Jo jag ska gå ner till stan och hämta ut ett paket, sen ska jag till torp och möta min älskipälski!

Imorrn är det föräldrautbildning igen. Får väl se om jag orkar gå. För då måste jag åka buss hela vägen upp dit och det vet jag inte om jag orkar. Och är Jesper det minsta sen från jobbet så måste jag åka buss hem också. Så jäkla tröttsamt, hatar att åka buss. Det är bara varmt och äckligt och det är alltid någon som antingen har för mycket parfym på sig eller så är det någon som luktar svett, blandingen av dessa dofter gör mig illamående! Blä!

Sen blir det i alla fall till att köpa jordgubbar och sånna där kanelbullar!
Nu ska jag göra mig lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0