ELLER HUR??!!

Nä, sammandragningarna avtog, jag gick och lade mig och vaknade relativt pigg. Så jag oroade min stackars sambo helt i onödan. Han låg i sängen igår och var nervös över att nu kanske bebisen kommer snart, hehe. Han är så söt. Ska bli spännande att se hur han hanterar situationen när det VERKLIGEN gäller. När vi var inne på förlossningen i fredags så var han bara trött och grining och jag började undra om han skulle vara lika trött och grining när det verkligen var dags. Men som han visade sig igår tror jag nog han kommer ha alldeles för mycket adrenalin och vill träffa den lilla så mycket att han kommer inte kunna somna i den där sköna skinnfotöljen, haha!

Dagens lista:
Ros:
Vädret! Svalt, mulet och SKÖNT!
Ris: Mina utslag på magen, dom KLIAR!!!
Humör: Ganska ok
Att göra: Ta mig en LÅNG varm dusch, ligga på soffan och slappa sen..
Väder: Mulet, ser ut att bli regn
Hår: Flottigt, ska snart duscha ;)
Kläder: Trosor och BH. Senare blir det bara mjukisar och en t-shirt
Smink: Nothing at all!
Saknad: En icke-gravid kropp
Mat: Ska äta ostmackor och en kopp the
Vill ha: VÄRKAR!!

Nu ska jag nog äta lite frukost och sen ska jag duscha.
Puss HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0