Depp

Just nu känns allt verkligen depp! Skulle kunna sitta och gråta i timmar känns det som. Och så måste jag kliva upp tidigt imorrn och plocka undan här hemma för att det kommer en och kollar på lägenheten, orkar då fan inte städa mycket. Förhoppningsvis tar inte hon den för då får Jespers "lillasyster" den istället, hade varit toppen! Jag har ingen som hellst lust att visa någon lägenhet men jag kunde inte med att säga nej heller. Så jag får springa omkring här hemma lite imorrn. Hoppas bara att jag har en bra dag med höfterna och ryggen, annars kommer det gå åt h-vete!

Nu har jag börjat oroa mig så. Inte inför förlossningen eller så men över allt annat. Ekonomiskt och allt sånt. Men men, jag får nog lita på min gubbes ord, att allt kommer att lösa sig till slut. Men hur?

Nä nu skiter jag i detta och går och lägger mig istället tror jag minsann!

Kommentarer
Postat av: Anki

nog kommer det ordna sig..ja hade samma tankar o det som dig men sånt löser sig...blir bättre än man tror..

2008-06-18 @ 23:10:37
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997
Postat av: Fia

Det löser sig säkert för er =)



Du behöver ju inte städa egentligen om du inte vill att hon ska ta lägenheten ;)

2008-06-18 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0