Dålig natt

Har sovit dåligt även inatt. Undra varför egentligen. Kattjävlar *muttra*. Vaknade även idag med huvudvärk. Inget skönt alls. Jag hatar att ha huvudvärk. Och kroppen känns mer otymplig än vanligt. Känns inget bra alls faktiskt. Men jag funderar ändå på att försöka ta mig ut till torp en sväng. Se om jag kanske kunde få köpt mig en BH. Har ju bara 2 som jag kan ha, känns inte i det stabilaste laget. Men får se hur mycket jag orkar. Tror i alla fall att jag ska köpa sånna där bullar i frysdisken som man bara kan slänga in i ugnen. Verkar vara ett bra sätt att baka bullar på, hihi. Och så köpa mjölk då, iskall mjölk..mmmmm..

Nåväl, nu ska jag ringa till vasabron (våran nya hyresvärd) för att kolla så att dom verkligen har fått vårat hyreskontrakt. Hade tydligen blivit lite tjorv med en annan kille då inte hans kontrakt kommit fram. Så känns bättre att ringa och kolla läget. Men förhoppningsvis ska det inte vara några problem.

Sen får det bli lite frukost och sen får vi se när jag orkar gå utanför dörren.
Humöret känns i alla fall liiite bättre idag än igår..

Kommentarer
Postat av: SARA

Svar: Låna på du, jag tycker också det är kul med listor :)

2008-06-11 @ 13:56:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0