Dagens outfit

Idag har jag på mig nått så enkelt som en svart klänning. Ovanligt att jag har klänning på mig? Nää, med tanke på att det är enda kläderna jag kan ha. Men jag ska väl inte klaga, det är ganska skönt att gå i klänning. Men man hade nog ändå velat ha lite mer variation. Jaja, det är snart över! Jag måste tänka så! Även om jag kommer använda de flesta kläder som jag använder nu så kanske jag kan få lite mer variation och lite fler alternativ. Vi får väl se hur mycket man går ner i vikt i sommar. Lägger in en gammal bild, det är ju ändå samma klänning. Har dock inte den lila tröjan under idag.

None

Nu har jag i alla fall fått tummen ur att börja tvätta upp säckarna som står överallt. Känns bra, även om jag nog kommer slänga ner de flesta kläderna i säckar lika fort igen. I alla fall mina kläder som jag inte kan ha. Sen när vi har flyttat ska jag rensa garderoben ännu mer. Slänga allt som jag inte använder och som jag inte kan ha. Testade även en bikini idag, en bikini som tidigare varit åt h-vete för stor. Nu är den mycket för liten. Så om jag ska vara ute i bikini i sommar så måste jag ha en ny sån med. Funderar dock på att strunta i det och köpa några linnen istället. Får se hur man gör. Skattepengarna har då inte kommit än i alla fall, men dom kommer nog innan veckan är slut.

Nu ska jag plocka undan liten och vänta på att gamlingen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0