Dagens fina outfit

Haha kände mig verkligen råsnygg idag. Håret stod åt alla håll och kanter och klänningen var väldigt ostruken. Hade ju tänkt förfina min outfit lite med ett par guldiga ballerinaskor. Hade ju sett någorlunda ut då, eller hur? Men nej det var bara att ta av sig ballerinaskorna igen för det såg ut som att jag hade 2 fötter på varje fot. Mina fötter har alltså svullnat endel. Så det fick bli mina absolut vackraste skor, rosa foppatofllor, dom tittar till och med fram lite under magen (kortet). Ser ju så väldigt vackert ut, eller hur?



Nu har jag och gubben precis sett en film, under hela filmen har jag haft några oregelbundna sammandragningar som gjorde relativt ont. Dom gjorde tillräckligt ont så att jag kände att jag ville spänna hela kroppen och hålla andan, vet inte riktigt varför jag ville hålla andan men jaa, ont gjorde dom. Jag har fortfarande sammandragningar, men alla gör inte ont. Så det är säkert bara falskt alarm, igen. Gosch!! Jag blir så less på detta nu.

Funderar om jag kanske skulle ta mig en liten dusch. Hade varit skönt att få lite svalka. Hrm..tittade mig just över axeln och vad ser jag då? Jo min gubbe har somnat på soffan. Men jag förstår han, man blir helt utmattad av värmen. Men jag får väl väcka han, kanske efter duschen.

Nu bara jag tjatar om denna duschen så nu ska jag nog ta den alltså.
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0