Dagens

Ros: Till Potkin som kom på idén att grilla :P
Ris: Värmen och skinnstolarna i våran bil
Humör: Trött och less
Att göra: Städa, men jag orkar inte..
Väder: Sol och åt h-vete för varmt, lite regn tack!
Hår: Uppsatt i en tofs, ser ut som en kille i håret..
Kläder: Svarta addidasshorts och en gul STOR t-shirt
Smink: Bara lite mascara
Saknad: En bikini som passar..
Mat: Grillade fjärilskotletter med stark potatissallad :D
Vill ha: Så himla mycket..

Jag mår fruktansvärt illa nu. Kanske är på G för den lille att komma? Nä tror inte det. Håller nog mitt datum som jag satt, den 25e. Tror inte den kommer en dag tidigare. Men hade inte klagat om den hade velat komma. Ska ringa förlossningen/bb imorrn och kolla om det är ok att min lillasyster följer med till bb. För hon kan ju inte vara hemma hos oss ensamen i 2-3 dagar. Hon kommer ju ändå från Piteå så det kanske kan gå, dom släpper ju in bebisarnas syskon så då kan dom väl släppa in min lillasyster? Jaja ska som sagt kolla upp det, annars får hon väl vänta tills efter bebis kommit.

Nu ska jag kika vidare, sen bär det iväg till grillningen. Ska försöka ha kameran med mig också.
Kommer kanske förbi med lite bilder senare om jag orkar.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anki

på förlossningen kan man få ta med dom man vill, men under visstelse på BB får inte enns syskon komma längre pga det där viruset som går..tyvärr..iaf här är det så...vet ju inte om dom har fått dom reglerna där hos er men på dom andra ställena...felicia o kajsa blev utkastade då dom kom o hälsa på....bara pappan annars får komma..

2008-06-06 @ 20:48:52
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997
Postat av: jennyli

även om de e drygt o vänta på bebisen (believe me I know) försök o tänka att den inte FÅR komma före ett visst datum, hitta på ngt extraspeciellt typ dagen före bf (bio, middag osv) något som du verkligen vill göra, då blir det inte lika tufft =) Sen om bebisen bestämmer sig för o kika ut innan så blir ju det bara en bonus, o då glömmer du ändå bort de roliga du bestämt dig för o göra =) Ett litet tips bara ;) Båda mina kom på övertid, Alfons +7 dagar, o Lucas +14! Vansinnigt drygt, men oh vilken belöning värd väntan! =)

2008-06-06 @ 21:02:51
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: jennyli

glömde lite peppning hihi, ju längre bebisen stannar i magen, desto större o starkare blir den! =) (ok, glöm det där med storheten btw). Stark o pigg blir den iaf!

2008-06-06 @ 21:05:01
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0