Bio

Idag tänkte vi "lyxa" till tillvaron lite med att gå på bio. Hallå man får ju passa på medan man kan? Bebis verkar inte behaga komma ut ändå. Så vi tänkte gå och se "Varg". Det var någon svensk film, verkade ganska bra faktiskt. Inspelad i norrland så man kanske får känna sig lite hemma, haha.

Alltså jag håller på att bli tokig. Det kliar som fan i mitt ansikte och på armarna. Vet inte varför. Och så kliar det på mina vackra bristningar också. Blir fan tokig! Och så sitter man här med sammandragningar som inte alls gör ont men som gör att man bara svettas ännu mer. Man får som en värmebölja som går genom hela kroppen och upp till ansiktet som blir knallrött och varmt. Snyggt? Eller hur!! Fan nu börjar jag bli hungrig också..igen..gaaah!

Kan inte sitta här mer. Måste göra mig sysselsatt med något innan bion.
Skriver antingen senare eller imorrn hur filmen var.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var gott också. Älskar fruktsallad.



Vad har du gjort idag? :)

2008-06-08 @ 16:58:38
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0