Besatt! (Och tävling!!)

Jag har kommit fram till att jag är besatt av mobiltelefoner, haha! Har precis sålt min LG viewty till min kära lillasyster och så har jag beställt hem en annan telefon till mig. Det blev en väldigt enkel mobil denna gången, inte massa funktioner som man egentligen inte ens behöver. Och så har jag ju fastnat för sony ericsson, tack vare min gubbe. Så det blev en sony ericsson w380, en lila. Ingen supertelefon men den har det jag vill ha, mp3-spelare som är enkel och bra och bra hörlurar följer med. Så den förväntas dyka upp i början på nästa vecka, gött!

Det blev ju ingen bebis idag heller, nu vågar jag säga det eftersom det bara är ca. 25 minuter kvar av den 20/6. Men jag känner mig verkligen skum i magen. Bebis är inte lika livlig och mina sammandragningar har börjat kännas rejält! Dom gör till och med ganska ont, dock inte tillräckligt ont tror jag. Men nu känns det i alla fall att det börjar hända någonting. En sammandragning jag hade förut gjorde RIKTIGT jävla ont, men det var bara 1. Men här kommer den uppdaterade "tävlingslistan".
18/6 - Sophia
19/6 - Jennifer (lillasyster)
20/6 - annyman, Emelie (lillasysters kompis)
21/6 - Gentiana, Betty, Marcus, Helene89
22/6 - Jessepesse, Stefan
22-23/6 - Anki
23/6 - Nina, Malin K
23-24/6 - Pelle
25/6 - Jag själv, gun-britt
25-26/6 - Elin
27/6 - Jennyli
28/6 - Elin

Det var i alla fall en trevlig midsommar måste jag säga. Blev först lite grillning, riktigt gott! Sen blev det godis och film och massa jordgubbar, så nu är jag så mätt så jag vill spricka, hehe. Filmerna som sågs var Robotar (tecknad), den var väldigt skoj tycker jag. Sen såg vi någon film som hette Extreme dateing, den var..jaa..inte värst bra alltså, helt sjuk bara. Men men, det var trevligt ändå.

Nu sitter vi här och ska snart gå och sova. Blir nog KANSKE en sväng till lysekilscruisingen imorrn, om inte värkarna startar på riktigt inatt alltså. Får väl se vad som händer och fötter.
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: jennifer ;)

haha, du o pappa hade fel ;D Bebisen kommer den 22 ;D

2008-06-21 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0