Äntligen!

Det ska äntligen komma lite regn och kyla! På tisdag skulle det börja regna och så skulle värmen sjunka till 17 grader eller nått. Fy fan vad jag längtar dit. Känns så knäppt att säga att man längtar efter regn och svalka, men jag gör verkligen det. Kanske man äntligen kan få sova på morgonen. För nu vaknar jag flera gånger innan jag till slut ger upp och kliver ur sängen. Vaknade alldeles överlycklig imorse, kände hur svalt det var i hela sovrummet och jag tänkte "yes!! Nu börjar svalkan", kollade på klockan och den var bara halv 6. FAN! Det blev varmt idag med *suck*. Hade kunnat slå ihjäl en mammut för att få åka och bada någonstans. Men jag har inte ens några badkläder som jag kan ha. Och sen är jag inte så sugen på att visa upp min kropp heller.  Massa bristningar och skit...

Nog om detta. Vad ska man hitta på idag då? Jag börjar bli hungrig. Men man är ju då inte sugen på någon varm mat direkt. Blev sugen på en baguette från cactuz. Dom hade en sån god romsås som passade så bra till deras ost och skinkbaguette. Kanske skulle försöka övertala gubben att gå dit och käka. Sitta på uteserveringen i skuggan! Gud vad skönt det låter. Hoppas gubben går med på det, hihi.

Hittade en låt på youtube, frondas egna em-låt eller? Den var rätt bra ändå, haha! http://www.youtube.com/watch?v=_egHMBTQ7SQ&feature=related

Nä nu ska jag göra mig iordning för att åka in till stan.
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0