Äntligen lite planer!

Ja nu har vi äntligen fått lite planer inför morgondagen. Eftersom inte bebis verkar vilja komma ut så ska vi åka till Dingle. Grilla och äta jordgubbar lät verkligen inte som en dålig idé! Mumsfillibabba! Känns skönt att ha något planerat så att man inte bara sitter hemma och försöker vänta ut bebisen, skulle aldrig palla det alltså. Jag har så dåligt tålamod att det nästan inte finns.

Nu ska jag tömma diskmaskinen, sätta på en ny diskmaskin och sen ska jag glo lite på tv. Sen måste jag hänga upp tvätten med, kanske man kan starta en till tvätt innan klockan blir för mycket.

Tänkte att jag skulle försökt få klippa Jesper med. Han börjar bli lite långhårig, hehe. Bara fram med trimmern! Och så blir det att trimma ner han skägg kan jag lova! Han ser ju snart ut som en uteliggare, haha. Nejdå så allvarligt är det nog inte, men ändå. Aja, detta blev väl lite onödigt tjöt bara.

Nu har dom varit här och kollat på lägenheten i alla fall. Dom gillade den! (??????) Men M står ju som 2a så hon ska få komma hit och kika på den och sen får hon bestämma sig. Annars tar nog denna människan den. Nä nu får jag sätta lite fart..

Ska bli trevligt imorrn i alla fall.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0