Ännu en dag.

Ännu en dag som är alldeles för varm känns det som. Det blåser knappt nånting och det är så varmt i lägenheten att man inte kan sova. Så det känns som att värmen kommer uppstiga till ca. 30 grader idag med. Det är inte ens skönt, inte om vinden står stilla. Vad ska man ha för kläder på sig idag då? För att inte rinna bort? Får se vad man hittar i garderoben.

Nu när gubben ska kliva upp ska vi åka till hans bror, Jesper skulle hjälpa dom med någonting som har med datorer att göra. Ovanligt menar jag, datanörd nummer 1, haha! Efter det ska vi i alla fall till barnmorskan, sen ska vi på föräldrautbildningen och sen kanske vi åker till torp en sväng. Ska se om man kan hitta något mysigt. Annars går vi där ute en sväng bara för att det är svalt där inne, haha!

Nu måste jag få upp min gubbe ur sängen! Sen ska jag skriva ett mail och sen får vi åka.
Ha en bra dag everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0