Vad ska man hitta på?

Vad ska man hitta på för mat idag då? Jag har så dålig fantasi och ännu värre blev det nu när jag inte riktigt kan äta allt heller. Tror det var antingen vitlöken eller pizzan som gumman blev dålig i magen av. Och hon är inte riktigt bra ännu. Hon vaknade klockan 4 imorse (hon somnade 20-tiden igår) och hon somnade inte om fören halv 6. Sen vaknade hon klockan 7 och somnade inte om fören halv 9, hon gnällde mest. Och varje gång jag försökte ge henne bröstet så spottade hon ut det, tillsammans med mjölken så både jag och tjejen fick kladdig bröstmjölk över hela kroppen. Och det känns som att man hällt sockervatten över kroppen. Så när hon vaknar så blir det ett bad för henne och senare får det bli en dusch för mig.

Och kan NÅGON vara så jääääkla snälla och svara på frågan VARFÖR I H-VETES ÄR DET SÅ JÄÄÄÄLA VARMT I VÅRAN LÄGENHET?? Det är tamejfan bastu här inne, och det verkar INTE vara kallare ute. Och jag har planerat att vara hemma hela dagen för jag har inga kläder som jag kan amma i. Bh:n är i tvättmaskinen nu och amningströjan är i tvättkorgen nerspydd, jammie! Men jag har vunnit en till amningströja på tradera, men det verkar inte som att jag nånsin kommer få den hemskickad. Har inte ens fått något kontonummer så jag kan sätta in pengarna på dennes konto. Har mailat men inte fått något svar. Trist när det blir så. Men vi får väl se. Jag får väl ge personen någon dag till, sen får man väl anmäla honom till tradera om han inte svarar.
 
Nä nu ska jag försöka vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0