Missförstånd tror jag..

Tror detta blev lite fel alltihop..vet inte riktigt hur jag ska förklara men aja..
Jag tror i alla fall att ni missuppfattade allt lite. Ni tror att jag menade att ni inte ens får röra vid Tindra nu, men så menade jag ju självklart inte. Jag tycker bara det är jobbigt när folk ska pilla henne i ansiktet hela tiden..är det så fel? Och jag har då aldrig sagt att ni inte duger, det förstår jag inte var det kom ifrån. Känner mig lite dum, skulle nog formulerat mig på ett annat sätt, men jag vet inte riktigt. Det var då inte menat på det sättet ni tog det. Jag tycker ju om er lika mycket som min egen släkt, till och med mer än vissa medlemmar i min egen familj. Så förlåt för att jag formulerade mig på en dåligt sätt.
Vet inte vad mer jag kan skriva men jag hoppas ni läser detta med..


Kommentarer
Postat av: Moster Nina

Hej gumsi inte ska du behöva förklara dig dör hur du känner. Är man mamma så är man och jag kände på samma sätt i början. Snart blir du lite ego om henne ska du se. jag började nästan grina när Tobbes syster bara tog över vangnen och började promma i väg. Kram på dig.

2008-07-02 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0