Magknip?

Jag tror att våran lilla tjej har börjat få magknip. Hon är väldigt svår att få att somna nu. Efter hon har ätit så skriker hon, som att hon inte är nöjd, men ger man henne bröstet igen vill hon ändå inte ha det. Men men vi får väl se..blir det värre får jag ringa bvc och fråga vad dom tror. Men hon sover fortfarande länge på nätterna, det är huvudsaken tycker jag! Sen kan hon vara vaken hur mycket hon vill. Lite jobbigt dock när hon skriker, men det är sånt man får ta. Hon är så underbar våran lilla tjej!

Nu vaknade hon igen, tror hon vill ha ny blöja. Sen får vi se om hon är hungrig igen.
Nä nu måste jag gå..!


Kommentarer
Postat av: Fia

Massera magen massor, det är jättebra!! =)



Tyra hade också problem med magen, innan jag fattade att hon fick mat för ofta, man slänger ju fram bröstet hela tiden så fort de skriker, det gjorde ja iaf och då fick hon ont i magen pga det eftersom det blev så mycket, vilket också syntes på hennes vikt.

Det blev bättre sedan när jag började lära mig vilka ggr hon bara ville ha närhet eller vilka ggr hon hade ont i magen, då är det inte alltid bra att ge mer mat har jag läst...



Har precis blivit medlem på familjeliv.se också =) Verkar vara en toppensida =) Kika gärna in där =) Vi heter SophiaOchTyra.

2008-07-02 @ 22:45:52
Postat av: jennyli

Prova minifom! det löser upp gasbubblorna i tarmen, helt ofarligt och man kan inte överdosera (det som inte behövs går rätt ut igen). Finns på apoteket. Lucas hade oxå lite magknip o va lite kinkig när han var nyfödd, minifom hjälpte kanon =) tar några dagar innan det börjar verka bara!



Söt hon e lilla stumpan! =)

2008-07-03 @ 09:00:06
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: jennyli

ps. är oxå medlem på familjeliv, heter ddb där oxå =)

2008-07-03 @ 09:01:25
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0