Besök

Ja idag var svärfar och hans, ja vad ska man kalla henne, inte sambo, men fästmö kanske? Ja Pia heter hon i alla fall. Dom var här och hälsade på en sväng. Fick lite kläder till lillan i lite större storlekar, så det var bra. Fikade lite och tjötade. Tindra somnade som vanligt, hehe. Hon är inte så social av sig ännu, men det kommer ju det med. Nu vaknar hon säkert vilken sekund som hellst. Jag som hade tänkt duscha, men det får bli ikväll istället.


Vad tiden går snabbt! På söndag är Tindra redan 2 veckor gammal. Hujjaligen! Men det är mysigt med en sån liten sak. Jag ångrar mig inte en sekund. Däremot tycker jag att det är lite jobbigt att amma. Jag trodde inte att jag skulle tycka att det var såhär jobbigt men men. Har i alla fall slutat amma med napparna. Det går ganska bra, hon får bättre tag känns det som, även om det är lite snett ibland. Får hoppas att jag kan slippa dom där napparna nu. Dom är allt lite krångliga.


Ikväll blir det lite mys med film. Funderar om jag är sugen på nått annat, Jesper hade väl tänkt åka iväg och handla tror jag. Men man vet ju inte vad man vågar äta egentligen. Vill ju inte att gumman ska få magknip. Allt man måste tänka på, så jobbigt..

Aja nä nu måste jag på toa, sen ska jag glo lite tv innan tjejen vaknar igen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-07-03 @ 16:38:56
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anki

kolla upp så hon inte har nå komjölksallergi..BM kommer garanterat säga att hon e för liten för det men det är hon inte...Jag hade samma problem med Robin men jag hade rätt o visade upp mina pappren för BM o hon fick snällt beteende sen...och du kan äta det mesta under amningen, stark mat o sånt ska man va försiktig över men annars märker du om hon reagerar över nått speciellt om du äter nått ofta..sånt man måste kolla upp...hoppas allt går bra för er=) söt flicka ni har=) vill bara pussa på henne..

2008-07-05 @ 01:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0