Ultraljud! :D

Idag var vi på ultraljud..det var såå spännande! Och det var faktiskt en liten bebis som låg där inne! Den rörde på sig hur mycket som hellst och sparkade och hade sig. Finaste lilla varelse! Vi köpte alla 4 bilder också..det är så roligt att ha, har nu lagt in dom i datorn och ska lägga upp dem på bilddagboken (http://MissLundgren.bilddagboken.se) om ni vill kika på dem. Och så har jag pratat med vårdcentralen idag. Hon tyckte absolut inte att jag skulle behöva något läkarintyg för att få havandeskapspenningen beviljad eftersom jag har ett såpass tungt jobb när jag kör budbil. Så nu ska jag bara beställa tid hos barnmorskan så jag kan få mitt moderskapsintyg sen ska dom papprena in, för då kommer jag sluta jobba i v. 24. HÅLL TUMMARNA FÖR SJUTTSINGEN!

Vad händer sen idag? Jadu, jag och Malin Krewer ska nog ut till torp en sväng. Hon skulle köpa ett par nya byxor. Sen vet jag faktiskt inte. Vill hitta på något idag. Är hyperaktiv sedan UL, hihi. Ååh jag vill se den lille bebisen igen! Men jag ska definitivt beställa tid för 3d-ultraljud. Ååh vad spännande.

Nää nu får jag nog sluta..annars blir alla bara trötta på mitt bebistjöt :)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

mysigt med ultraljud=)

2008-01-19 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0