Tillbaka till verkligheten

Imorgon är det dags igen. Tillbaka till jobbet. Hoppas att jag har fått tillbaka rösten helt tills dess, det är så jobbigt att prata nu när man måste anstränga sig så. Blir ju nästan anfådd så fort jag försöker säga en hel mening. Men men det blir nog bra till slut. Hoppas det blir lungt resten av veckan i alla fall. Med paketen och så.

Jesper har börjat åka med på sitt nya jobb också, imorgon ska dom upp till Norge. Vilket resulterar i att jag antagligen inte kommer ha en bil på hela dagen eftersom den kommer stå i hamburgsund. Jaja, jag får väl leva med det då.

Imorgon går jag även in i vecka 18. Allt känns fortfarande så overkligt! Tror inte att det verkligen lever någonting i min mage. Och jag måste vänta ända till fredag NÄSTA vecka innan jag får se om det stämmer! Jag är såå nervös. Tänk om dom inte ser någonting på skärmen? Eller tvärt om, tänk om dom ser två? Ujuj..ja vi får vänta och se. Fick i alla fall vara ledig hela den dagen, det känns väldigt skönt. Då ska jag försöka få mig en läkartid också, för ryggen. Har börjat få väldigt ont igen, suck.

Ni får hålla utkik här: http://MissLundgren.bilddagboken.se varje onsdag för att se en liten bild på min mage. Imorgon (onsdag) går jag in i v. 18 (17+0)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0